عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین پروانه تمام الکترونیکی اشتغال به کار فعالان حوزه ساختمان در استان گلستان صادر شد

مدیرکل راه و شهرسازي خبر داد:

نخستین پروانه تمام الکترونیکی اشتغال به کار فعالان حوزه ساختمان در استان گلستان صادر شد

مدیرکل راه و شهرسازي گلستان از صدور نخستین پروانه تمام الکترونیکی اشتغال به کار فعالان حوزه ساختمان از طریق درگاه ملی مجوزها برای اولین بار در استان خبر داد.

 

به گزارش اداره ارتیاطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"مهدی ملک " در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اداره كل افزود: بر اساس ابلاغیه‌های وزارتخانه‌های اقتصاد و دارایی و راه شهرسازی، صدور تمام مجوزهای کسب و کار از طریق این درگاه به آدرس mojavez.ir در راستای یکسان سازی نحوه صدور مجوز و رعایت قوانین و مقررات مربوط به انواع مجوزهای کسب و کار صورت می‌گیرد.

مهندس ملک در ادامه بیان داشت: براین اساس وزارت راه و شهرسازی اقدام به ایجاد سامانه پروانه‌های اشتغال به کار مهندسین، کاردانان و معماران تجربی ساختمان‌ها (سامانه سپامک) نموده که این سامانه به عنوان سامانه تخصصی صدور پروانه اشتغال به کار مهندسان به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار داشت: پس از ارائه دسترسی‌های لازم به ادارات کل راه و شهرسازی و برگزاری دوره‌های آموزشی منظم و مستمر برای کارکنان سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان و اداره کل راه و شهرسازی، در نهایت سامانه مذکور راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و نخستین پروانه تمام الکترونیکی اشتغال به کار در استان گلستان صادر شد.

نخستین پروانه تمام الکترونیکی اشتغال به کار فعالان حوزه ساختمان در استان گلستان صادر شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .