عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختتامیه رویداد مهارت جذب سرمایه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت؛

اختتامیه رویداد مهارت جذب سرمایه برگزار شد

اختتامیه رویداد مهارت جذب سرمایه برگزار شد

 اختتامیه رویداد مهارت جذب سرمایه با حضور حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان و مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان شنبه 8 مرداد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان؛ حمزه کرایلو گفت: این که به دنبال تحقیق و پیدا کردن علوم آینده باشیم رویداد بسیار میمون و مبارکی است و مجموعه پارک علم و فناوری یکی از آن مجموعه های است که در کنار مراکز آموزش عالی به دنبال تحقیق و تقویت بنیه علمی کشور است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان افزود: تحقیقات دانشمندان کارآفرینی گویای این است که هرساله تعداد زیادی ازمشاغل حذف و جای خود به مشاغل نوین و نوظهور می دهند. که خوشبختانه پارک علم و فناوری به کمک نسل جوان تحصیلکرده جهت شناساندن و بروزرسانی مشاغل به مردم کمک می کند. دبیرشورای مهارت استان گلستان تصریح کرد: همه مسئولین و دست اندرکاران اشتغال کشور به این نتیجه رسیده اند که دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به تنهایی نمی توانند مشکل اشتغال را حل کنند و باید برای رفع این مشکل به ارائه آموزش های مهارتی به دانشجویان روی بیاورند به همین خاطر ما دو طرح کهاد و نخلستان را که ارائه آموزش های مهارتی به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است را در دستور کار خود قرار داده ایم.

شایان ذکر است در این استارتاپ یک روزه که 12 تیم به رقابت پرداختند و درپایان از منتخبین این رویداد تقدیر شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .