عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 103پروژه شرکت آبفا گلستان/بهره مندی 8شهر و 66روستا از این پروژه ها

همزمان با آغاز هفته دولت صورت می گیرد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 103پروژه شرکت آبفا گلستان/بهره مندی 8شهر و 66روستا از این پروژه ها

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 103 پروژه این شرکت و همچنین بهره مندی 8 شهر و 66 روستای استان همزمان با آغاز هفته دولت از پروژه های فوق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، دکتر "ایرج حیدریان" با اعلام این خبر افزود: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با  103 پروژه در 8 شهر و 66 روستا با اعتباری بالغ بر 508میلیارد تومان، جهت افتتاح و بهره برداری در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان به استقبال هفته دولت خواهد رفت.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان حجم پروژه های قابل افتتاح این شرکت را اجرای عملیات خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به طول 35 کیلومتر، احداث 4باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم 600متر مکعب، حفر و تجهیز 18 حلقه چاه آب شرب، احداث 4باب ایستگاه پمپاژ و حصارکشی و محوطه سازی تاسیسات آب شرب به طول 400 متر مربع همزمان با آغاز هفته دولت برشمرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه پروژه های قابل کلنگ زنی این شرکت را اجرای 153کیلومتر عملیات خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب و همچنین احداث 6باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم 5600متر مکعب نام برد و افزود : امیدواریم با تکمیل این پروژه ها و همچنین تداوم همراهی مشترکان در بخش‌های مختلف، شاهد فراهم شدن بستر برای ارتقاء کیفی خدمات شرکت آب و فاضلاب باشیم.
وی همچنین با اشاره به بهره برداری از پروژه های حوزه فاضلاب تصریح کرد: با تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب استان 28پروژه در بخش فاضلاب با اعتباری بالغ بر 221میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می گردد که امیدواریم شاخص برخورداری از طرح فاضلاب در استان را توسعه دهیم .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان یادآور شد: با افتتاح و تکمیل پروژه های آبرسانی این شرکت در هفته دولت امسال تعداد 35000خانوار  و جمعیتی  بالغ بر140هزار نفر از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .