عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با فرماندار شهرستان کلاله


نشست مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با فرماندار شهرستان کلاله

 دکتر حیدریان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با حضور در شهرستان کلاله با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، در ابتدای این ديدار وضعیت منابع تامین آب شرب و اجرای پروژه‌های در دست اجرا این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با بیان این که  آبرسانی به مردم شریف استان از اولویت‌های  شرکت است،خاطرنشان کرد:در همین راستا مطابق برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده طرح‌های مختلفی شامل، حفر و تجهیز چاه،اصلاح و توسعه شبکه آب‌رسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان کلاله در دستور کار شرکت قرار دارد .
 در بخش دیگری از این نشست فرماندار شهرستان  کلاله ضمن تقدیر از مدیر عامل و مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان کلاله افزود : با تلاش همه و مدیریت صحیح شرکت آب و فاضلاب تابستان امسال نسبت به مشابه سال قبل مردم با مشکلات کمتری در حوزه آب شرب مواجه شده اند و جای قدردانی دارد .
 وی در پایان از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان درخواست کرد با توجه به افت فشار در شبکه آبرسانی بعضی از مناطق شهرستان کلاله و خارج شدن یک حلقه چاه از مدار دستورات لازم جهت تعمیر و تجهیز چاه فوق را صادر نمایند تا  با وارد مدار بهره برداری قرار گرفتن چاه فوق مشکلات مردم شریف این مناطق هر چه سریعتر مرتفع گردد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .