عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نوروزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با فرماندار شهرستان آق قلا


دیدار نوروزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با فرماندار شهرستان آق قلا

 ایرج حیدریان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با حضور در فرمانداری شهرستان آق قلا ضمن تبریک سال نو با دکتر هاشمی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های آب و فاضلاب در شهرستان آق قلا و روستاهای تحت پوشش و برنامه های پیش رو در سال ۱۴۰۱ خواستار همکاری فرمانداری درخصوص تسریع در تخصیص اعتبار برای حل مشکلات آب این شهرستان و روستاهای تحت پوشش شد.
 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: آب شرب استان فقط از منابع آب زیر زمینی بهره می گیرد و باید تلاش کنیم از تک منبعی بودن خارج شده و از منابع آب‌های سطحی بهره لازم را ببریم.
 حیدریان در ادامه این دیدار به  نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا و محدودیت‌های منابع تامین مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها در این شهرستان پرداخت.
در بخش دیگری از این دیدار دکتر هاشمی فرماندار شهرستان آق قلا ضمن تقدیر از زحمات مدیر عامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان اظهار داشت: امیدواریم با نگاه ویژه ای که مدیر عامل شرکت آب  و فاضلاب استان در جهت کاهش مشکلات آبرسانی و تأمین آب شرب سالم و رفع مشکل آب شرب شهر و روستاهای دارای تنش دارد در آینده این مشکلات مرتفع گردد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .