عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه گردشگری و رونق صنایع‌دستی گلستان با بهره‌مندی از توان بخش‌های علمی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان تاکید کرد:

توسعه گردشگری و رونق صنایع‌دستی گلستان با بهره‌مندی از توان بخش‌های علمی

توسعه گردشگری و رونق صنایع‌دستی گلستان با بهره‌مندی از توان بخش‌های علمی

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی گلستان، گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دوره جدید برای توسعه گردشگری و رونق صنایع‌دستی در نقاط مختلف استان از همکاری با بخش‌های علمی ازجمله جهاد دانشگاهی استقبال می‌کند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان روز دوشنبه 21 شهریورماه 1401 در دیدار ابراهیم شهبازی رئیس جهاد دانشگاهی گلستان، گفت: در شرایط حال حاضر کشور و برای توسعه در بخش‌های مختلف و جلوگیری از آزمون‌وخطا نیازمند اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دانش‌بنیان هستیم که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اضافه کرد: در این راستا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دوره جدید برای توسعه گردشگری و رونق صنایع‌دستی در نقاط مختلف استان از همکاری با بخش‌های علمی و دانشگاهی ازجمله جهاد دانشگاهی استقبال می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: گلستان قابلیت بالایی در حوزه طبیعت‌گردی و گردشگری روستایی دارد و برای توسعه این حوزه، آموزش جوامع محلی نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاری در روستاها هدف گردشگری دارد.
ساوری تأکید کرد: آمادگی داریم تا با بهره‌گیری از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی همکاری متقابلی را زمینه‌های پژوهشی، گردشگری و آموزشی برای جوامع زیرمجموعه اداره‌کل و همچنین جوامع محلی در سطح استان داشته باشیم.

توسعه گردشگری و رونق صنایع‌دستی گلستان با بهره‌مندی از توان بخش‌های علمی

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .