عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موفقیت دو خبرنگار گلستانی در پنجمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی


موفقیت دو خبرنگار گلستانی در پنجمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی

وحید حاج سعیدی و سید حسن حسینی نژاد، دو خبرنگار فعال گلستانی در پنجمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی به میزبانی استان مازندران و شهرستان آمل، افتخار آفرینی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آیین اختتامیه پنجمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی با حضور محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود پور، استاندار مازندران، حسین جوادی و محمد رعیت، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های مازندران و گلستان و جمعی از مسئولان استانی و شهری و اهالی فرهنگ و هنر و صاحبان آثار، شامگاه چهارشنبه 6 مهرماه در سالن اجتماعات دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

این دوره از سوگواره در هفت بخش رسانه، تئاتر خیابانی، سرود، نقالی، عکس، شعر و داستان کوتاه و با حضور و مشارکت یک هزار و 137 هنرمند داخلی و خارجی از ایران (29 استان کشور) و پنج کشور افغانستان، ایتالیا، ترکیه، عراق و یمن با بیش از 3 هزار و 600 اثر برپا شد. طبق اعلام دبیرخانه این رویداد، داورانی ملی با دقت نظری ویژه آثار ارسالی را بررسی و انتخاب کردند.

در آیین اختتامیه این سوگواره و در بخش مقاله و یادداشت، وحید حاج سعیدی از شهرستان علی آباد کتول به همراه خبرنگاری از شهرستان ساری، رتبه سوم مشترک را از آن خود کرد.

همچنین در این مراسم و در بخش مصاحبه، سید حسن حسینی نژاد، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در گلستان، رتبه سوم را کسب نمود.

یادآوری می شود، بخش رسانه پنجمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی در قالب‌های مقاله، یادداشت، مصاحبه و گزارش برگزار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .