عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تا پایان نیمه نخست سال 1401، درمجموع 928 روستا در استان گلستان گازرسانی شد


تا پایان نیمه نخست سال 1401، درمجموع 928 روستا در استان گلستان گازرسانی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: تا پایان شهریورماه سال 1401، درمجموع تعداد 928 روستای استان گلستان گازرسانی شده و تمامی روستاهای استان که دارای مجوز و از شرایط لازم برخوردار بوده‌اند در مرحله اجرا قرار دارند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان، علی طالبی بابیان اینکه در سال جاری گاز تعداد 8 روستا نیز به بهره‌برداری رسیده افزود: در حالحاضر تعداد 21 روستای استان نیز در مرحله اجرا قرار دارند و تلاش داریم برابر برنامه در موعد تعیین‌شده به بهره‌برداری برسند. ضمن اینکه 7 روستا نیز در مرحله طراحی قرار دارند که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن‌ها نیز آغاز خواهد شد.
طالبی ادامه داد: 43 روستای باقیمانده استان نیز به علت قرار گرفتن در حریم خط انتقال لوله اصلی گاز، طرح کوچ، زیر 20 خانوار و هزینه سرانه خانوار بیش از سقف تعیین شده، امکان گازرسانی برای این دسته از روستاها فراهم نمی‌باشد و امیدواریم در آینده با تغییر شرایط، این امکان برای روستاهای مذکور فراهم شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان بابیان اینکه 90 درصد روستاهای استان گازرسانی شده‌اند ادامه داد: در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و نزدیک به 99 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .