عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشت‌یابی 4650 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گاز در استان گلستان

در 6 ماهه نخست سال 1401 صورت پذیرفت:

نشت‌یابی 4650 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گاز در استان گلستان

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از نشت‌یابی افزون بر 4650 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع توسط واحد بازرسی فنی شرکت در 6 ماهه نخست سال 1401 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان، علی طالبی با اشاره به اهمیت فرآیند نشت‌یابی و بازرسی در کنترل نقاط مخاطره‌آمیز و همچنین جلوگیری از هدر رفت انرژی گفت: با عنایت به گستردگی شبکه‌های گازرسانی و تجهیزات و متعلقات آن و ضرورت بازرسی و کنترل آن‌ها به‌منظور جلوگیری از هدر رفتن انرژی گاز طبیعی، فرآیند نشت‌یابی و بازرسی برابر برنامه در طول سال انجام می‌شود.
وی افزود: از مجموع 4 هزار و 650 کیلومتر نشت‌یابی صورت گرفته‌شده، حدود 2700 کیلومتر مربوط به شبکه‌های پلی‌اتیلن1950 کیلومتر نیز خطوط فلزی است.
طالبی تصریح کرد: برنامه نشت‌یابی از انشعابات گاز استان نیز به قوت در حال انجام است و در این رابطه درد فاصل ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه سال جاری تعداد 143 هزار 67 مورد علمک گاز نیز مورد نشت‌یابی قرار گرفت و علاوه بر آن نیز تعداد 9562 مورد به‌صورت کنترلی و نشت‌یابی مجدد صورت گرفته است.
وی در ادامه با مقایسه نشت‌یابی سال گذشته یادآور شد: در 6 ماهه اول سال 1400 نیز این شرکت توانست درمجموع 4 هزار و 320 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع به همراه تعداد 138 هزار 300 مورد علمک گاز را نشت‌یابی کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: انجام این اقدامات ضریب ایمنی را افزایش می‌دهد، ضمن اینکه بهبود بهره‌وری، جلوگیری از خطرات احتمالی، کاهش هدر رفت گاز و آلودگی‌های زیست‌محیطی را نیز به همراه دارد.
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .