عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با جذب 7604 مشترک جدید در سال جاری، شمار مشترکان گاز از مرز 633 هزار گذشته است

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

با جذب 7604 مشترک جدید در سال جاری، شمار مشترکان گاز از مرز 633 هزار گذشته است


علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در این خصوص گفت: در راستای فرآیند جذب مشترکین گاز طبیعی تلاش داریم تا هم‌وطنان فاقد گاز بتوانند هر چه سریع‌تر از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در 6 ماهه سال جاری تعداد 7604 مشترک جدید گاز جذب و از خدمات گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد 4744 مشترک شهری و تعداد 2860 مشترک نیز روستایی هستند.

طالبی در ادامه تصریح کرد: با احتساب این تعداد مشترک در حال حاضر در استان گلستان تعداد 633 هزار و 555 مشترک از انرژی گاز بهره‌مند هستند که از این میزان 387 هزار و 150 مورد شهری و تعداد 264 هزار و 405 مشترک نیز روستایی هستند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون 2098 پروژه گازرسانی در بخش‌های مختلف شهری، روستایی، صنایع عمده و جایگاه CNG گازرسانی شده، اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل 33 شهر، 928 روستا، 1071 واحد صنعتی عمده و همچنین 66 جایگاه سی ان جی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه با تأکید بر جدي گرفتن نكات ايمني افزود: مشترکین گرامی توجه داشته باشند براي محكم كردن شیلنگ‌های گاز ازیک‌طرف به وسایل گازسوز و ازیک‌طرف به لوله‌کشی گاز حتماً بايستي از بست‌های فلزي مناسب استفاده نموده و سپس اقدامبه تست نشت گاز با استفاده از کف صابون کرده و هرگز از شعله استفاده نكنيد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .