عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای سخی آباد شهرستان آق قلا

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور انجام شد؛

بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای سخی آباد شهرستان آق قلا

بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای سخی آباد شهرستان آق قلا 
با حضور سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور ، پروژه آبرسانی به روستای سخی آباد شهرستان آق قلا به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، حجم این پروژه ها شامل اجرای عملیات شبکه توزیع  به طول ۳۰۰۰متر  و استاندارد سازی ۸۷ فقره انشعاب می باشد که به همت شرکت آب و فاضلاب استان و سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ، سردار ملک شاهکویی  فرمانده سپاه نینوا استان ، دکتر حیدریان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان ، فرماندار شهرستان آق قلا  و دیگر  مدیران استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید تا به واسطه آن، مردم این روستا از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی  بهره مند شوند.
در حاشیه این مراسم فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بنا است ۴۳۲ روستا در استان گلستان طی انعقاد قرارداد با شرکت آبفا و بسیج سازندگی، آبرسانی شود.
فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: این پروژه ابرسانی درقالب ۱۰ مجتمع آبرسانی پیگیری می شود و ۱۷ مخزن آب در دست اقدام است که ۶مخزن به پایان رسیده است و ۱۷۰ کیلومتر شبکه توزیع در دست اقدام داریم.
در بخش دیگری از این مراسم رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور از مجاهدت‌های شکل گرفته برای آبرسانی در استان و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی تشکر کرد.
سردار سلیمانی ابراز داشت: ۳۰ درصد پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کشور تاکنون انجام شده است که پیشرفت خیلی خوبی داشته و گلستان جزو استان‌های خوب در این زمینه است.
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .