عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی ۲۲ روستا (مجتمع پیرواش) در شهرستان های گرگان و آق قلا


آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی ۲۲ روستا (مجتمع پیرواش) در شهرستان های گرگان و آق قلا

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: عملیات اجرایی کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۲۲ روستای مجتمع پیرواش شهرستان گرگان در قالب پروژه های محرومیت زدایی با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، با حضور با حضور دکتر منتظری نماینده مردم شریف شهرهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان، مهندس سید النگی معاون امور عمرانی استانداری استان، دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان، اعضای شورای اسلامی، دهیاری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی روستای نظر آباد شهرستان گرگان از مجتمع ۲۲ روستایی به زمین زده شد.
در حاشیه این مراسم دکتر حیدریان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضمن تقدیر از تلاش و زحمات سپاه نینوا استان در راستای همکاری و مشارکت در پروژه های محرومیت زدایی جهت آبرسانی به روستاهای محروم اظهار داشت: اجرای ۲.۲ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به همراه احداث ایستگاه پمپاژ حجم عملیات در روستای نظر آباد در شهرستان گرگان می باشد.  
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از پروژه های محرومیت‌زدایی وزارت نیرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی در سطح کشور یاد کرد و گفت: توسعه خدمات آبرسانی و محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کشور به ‌ویژه روستاهای محروم و کم برخوردار استان گلستان مورد  توجه دولت است.
حیدریان با اشاره به اینکه از ۱۰ هزار روستای کشور، 432 روستا در قالب طرح بزرگ پروژه های محرومیت زدایی آبرسانی به استان گلستان تعلق دارد، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 6140 میلیارد ریال و به منظور رفع تنش آبی و تأمین آب پایدار در سطح روستاهای استان، طی مدت ۳۰ ماه اجرا می‌شود.
سردار ملک شاهکویی در حاشیه این مراسم افزود: استان گلستان از نعمت های خوبی برخوردار است ولی متاسفانه در زمینه آب شرب با مشکلات فراوانی مواجهه هستیم .
انسجام و وحدت و پیگیری همه عزیزان نمایندگان و استاندار وقت شبانه روزی گذاشتند تا توانسته اند مبلغ قابل توجه ای به استان در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اختصاص دهند.
فرمانده سپاه نینوا استان اظهار داشت: سپاه استان هر جا که مردم استان به کمک آن نیاز داشته باشند به صورت شبانه روزی پای کار خواهد بود و از مردم هستیم چرا که از مردم را از ما بگیرین ما هیچ هویتی نخواهیم داشت.
سردا ملک شاهکویی در پایان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان مسئولیت سنگینی دارد آبرسانی به 432 روستای محروم کار بسیار دشواری می باشد که امیدواریم با همت همه حتی مردم بتوانند از این مسئولیت به خوبی عبور کنند و موضوع مدیرت مصرف در شهر ها و روستاها توسط فرمانداران ، بخشداران و دهیارها باید مد نظر قرار گیرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .