عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی راهکارهای اجرای طرح های مهارت آموزی کهاد و نخلستان در دانشگاه گلستان برگزار شد


جلسه بررسی راهکارهای اجرای طرح های مهارت آموزی کهاد و نخلستان در دانشگاه گلستان برگزار شد

جلسه بررسی راهکارهای اجرای طرح های مهارت آموزی کهاد و نخلستان در دانشگاه گلستان برگزار شد

جلسه بررسی راهکارهای اجرای طرح های مهارت آموزی کهاد ویژه دانشجویان و نخلستان ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی با حضور حمزه کرایلو مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و خواجه شاهکویی رئیس دانشگاه گلستان به همراه معاونین دانشگاه و جمعی از کارشناسان طرفین در محل دانشگاه گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان حمزه کرایلو گفت :در این جلسه ضمن بررسی راه کار اجرای دو طرح کهاد و نخلستان برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه گلستان، اجرای دوره های ویژه دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی، دوره های مورد درخواست گروه های آموزشی و پیشنهاد بررسی و اجرای حداقل یکی از بسته های طرح کهاد(دوره های مهارتی جایگزین و مکمل واحد های درسی دانشگاهی) مورد توافق و تصویب قرار گرفت.
وی اظهار داشت: «مهارت آموزی» یک اولویت مهم دانشگاه است ضمن اینکه اقدامات ارزشمندی در این زمینه از جمله فعالیت مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC) صورت گرفته است که البته این فعالیت‌ها کافی نیست و باید برای افزایش مهارت آموزی دانشجویان تلاش‌های جدّی‌تری داشته باشیم.
شایان ذکر است در این جلسه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و رئیس دانشگاه گلستان پیرامون موضوعات مشترک همکاری دوجانبه به ویژه در حیطه آموزش‌های مهارتی بحث و تبادل نظر کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .