عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 151 کیلومتر لوله‌گذاری در طرح جهاد آبرسانی استان گلستان تاکنون انجام شد


بیش از 151 کیلومتر لوله‌گذاری در طرح جهاد آبرسانی استان گلستان تاکنون انجام شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: 151 کیلومتر لوله‌گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع در قالب طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو از ابتدای سال تاکنون در سطح استان انجام شده است.
 
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،   "دکتر ایرج حیدریان ” با اعلام این خبر بیان کرد: طرح جهاد آبرسانی که برای تأمین آب شرب ۱۰ هزار روستای کشور در برنامه اجرایی دولت قرار گرفته، بزرگترین طرح عمرانی کشور از لحاظ وسعت و حجم عملیات اجرایی محسوب می‌شود و در استان گلستان تاکنون بیش از 151کیلومتر لوله گذاری انجام شده است که از این میزان 85کیلومتر خطوط انتقال آب شرب و بیش از 66کیلومتر اجرای شبکه توزیع آب شرب برای روستاهای محروم استان صورت گرفته است.
 
وی افزود: با توجه به شرایط خاص استان و اهتمام دولت برای بهبود وضعیت آب استان گلستان، در قالب این طرح، اجرای شبکه آب شرب برای 432 روستای فاقد آب یا دچار تنش آبی در برنامه وزارت نیرو قرار گرفت و به صورت ویژه روند اجرای این طرح کنترل و دنبال می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  از فعال بودن این طرح در بیش‌تر شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو برنامه‌ریزی شده که در کلیه شهرستان‌ها آبرسانی جهادی کلید بخورد.
 
حیدریان در پایان افزود : برقراری عدالت برای بهره‌مندی مردم از طرح‌های آبی، سرعت دادن به امر آبرسانی، توسعه زیرساخت‌های حیاتی و محرومیت‌زدایی آبی در مناطق کم‌برخوردار را از جمله اهداف اجرای طرح جهاد آبرسانی عنوان کرد.
 
 
 
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .