عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست جديد هيئت بدمینتون گلستان معرفي شد


سرپرست جديد هيئت بدمینتون گلستان معرفي شد

سرپرست جديد هيئت بدمینتون گلستان معرفي شد

 با پذيرش استعفاي رئيس هيئت بدمینتون استان گلستان، سرپرست جديد اين هيئت معرفي شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان: در پي استعفاي محمد حسین منتظری از رياست هيئت بدمینتون استان گلستان، محمد حیدری نژاد به عنوان سرپرست هيئت معرفي شد.

حیدری نژاد مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان است كه به پیشنهاد مدیر كل ورزش و جوانان استان گلستان براي سرپرستي هيئت استان به فدراسيون معرفي شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت بدمینتون گلستان با حضورمدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع عصر روز سه شنبه 26 خرداد ماه در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تبریک و تشکر از حیدری نژاد از قبول سرپرستی هیئت بدمینتون استان خطاب به اعضای مجمع گفت : جامعه بدمینتون افراد توانمند زیادی برخوردار است و از تمامی اعضاء می خواهم در فضایی آرام تمام توان خود را بکار بگیرند تا شاهد رشد و پیشرفت بدمینتون دراستان و کشور باشیم .

سرپرست جدید هیئت بدمینتون در این جلسه رشته بدمینتون را در استان از رشته های مظلوم خواند و گفت : ورزش رسانه است و مخاطب جوان زیادی دارد و بر ما تکلیف است با کمک و حمایت خیر خواهانه تمامی اعضاء و بدور از حاشیه های گذشته جایگاه بدمینتون را به جایگاه اصلی برگردانیم .

حیدری نژاد از مربیان و نمایندگان بدمینتون شهرستانها خواست تا قهرمانان بدمینتون را به هیات معرفی و به میادین ورزشی دعوت کنند

سرپرست جديد هيئت بدمینتون گلستان معرفي شد

 

سرپرست جديد هيئت بدمینتون گلستان معرفي شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .