عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جواد قربان زاده سکان دار هیئت بدمینتون استان گلستان


جواد قربان زاده سکان دار هیئت بدمینتون استان گلستان

 طی برگزاری مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان گلستان ، رئیس این هیئت معرفی شد . 

به گزارش پایگاه خبری اداره کل وزش و جوانان استان گلستان ؛ مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان گلستان سه شنبه ششم اردیبهشت 1401 با حضوردکتر فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون و مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات ساختمان جوانان اداره کل برگزار گردید.
این انتخابات با 3 کاندیدا آغاز شد . جواد قربان زاده ، محمد تقی کریمی ومریم ولی دروی که محمد تقی کریمی از ادامه کارانصراف داد .
در این مجمع ابتدا کاندیداهای مورد نظر به مدت 10 دقیقه برنامه های خود را مطرح کردند .
بعد از رأی گیری جواد قربان زاده با 14 رأی مأخوذه به مدت 4 سال سکان هیئت بدمینتون استان گلستان را در اختیار گرفت .
در ادامه مهندس برزمینی ضمن خوش آمد گویی وخیر مقدم به دبیر فدراسیون و سایر اعضاء ، تشکر از کریمی رئیس سابق هیئت و تبریک به قربان زاده عنوان کرد : انتظارش از رئیس جدید استفاده ازتجربیات گذشتگان و تمام ظرفیت های استان در رشد و ارتقاء ورزش بدمینتون استان است . وی خطاب به دبیر فدراسیون تقاضای میزبانی اردوهای ملی و مسابقات بین المللی را کرد که مربیان و داوران بومی نقش بسزایی در آن ایفا کنند .
در پایان نصرتی با اشاره به اینکه در 4 سال گذشته اتفاقات خوبی دربدمینتون استان گلستان رخ داده و گام های خوبی در زمینه استعدادیابی ،توسعه قهرمانی و برگزاری لیگ ها برداشته شده است از زحمات محمد تقی کریمی تقدیر و تشکر کرد .
وی از قهرمانان استان نام برد که می شود از آن ها به عنوان پشتوانه ای قوی و نیروی انسانی ماهر استفاده کرد .
ایشان همچنین در زمینه واگذاری میزبانی مسابقات بین المللی به استان گلستان گفت: با توجه به پیگیری های تبریز، مسابقات بین لمللی جام فجر در آن شهرستان برگزار می شود ولی قول برگزاری مسابقات بین المللی جوانان را در سال آینده در استان گلستان داد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .