عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنان رکن اساسی رشد اجتماعیِ جامعه هستند

مدیرعامل هلال احمر گلستان:

زنان رکن اساسی رشد اجتماعیِ جامعه هستند

 زنان رکن اساسی رشد اجتماعیِ جامعه هستند

نشست صمیمی بانوان شاغل در جمعيت هلال احمر گلستان با مديرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی در این مراسم با اشاره به گرامیداشت روز زن و مقام مادر گفت: زنان با ایمان به سیره حضرت فاطمه زهرا(س) همپای مردان برای پیشرفت کشور تلاش می کنند و مصداق این تلاش ها همت زنان امدادگر، خیًر و داوطلب و زنان کارمند جمعیت هلال احمر هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: زنان با تاثیر گذاری بالایی که در خانواده دارند در حوزه های اجتماعی می توانند راهگشا باشند و فرزندانشان را در مسیر درست تربیت و هدایت کنند.
وی خاطر نشان کرد: اگر کارکنان، سازمانی که در آن کار می کنند را همچون خانه و خانواده خود دوست داشته باشند امور به خوبی پیش خواهد رفت. توجه به خانواده کارکنان و زنان برای ما از اهمیت بالایی دارد و اعتقاد ما بر این است زنان با مسئولیت پذیری ذاتی و هوش سرشاری که دارند می توانند به رشد سازمان‌ و در واقع توسعه کشور کمک کنند.
حجت الاسلام یعقوب مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان هم با اشاره به نزول سوره کوثر در شأن حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی بزرگ اسلام خاطرنشان کرد:  فاطمه كوثر است زيرا خيرات و بركات او در فردای قيامت هم نصيب محبان ایشان خواهد شد.
گفتنی است در پایان این نشست از بانوان شاغل حاضر در مراسم با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 زنان رکن اساسی رشد اجتماعیِ جامعه هستند

 زنان رکن اساسی رشد اجتماعیِ جامعه هستند

 زنان رکن اساسی رشد اجتماعیِ جامعه هستند

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .