عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دبیر کل فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان


دبیر کل فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان

 

با حضور حسین مقدم دبیر کل فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران ، مجمع عمومی سالیانه این هیئت برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ سه شنبه بیست و هفتم دی ماه1401مجمع عمومی هیئت کوهنوردی استان گلستان به ریاست حسین مقدم دبیر کل فدراسیون ، آسیابان مسئول برگزاری مجامع فدراسیون ، مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، علیرضا فرساد دستیار ورزشی استاندار ، معاونین ورزشی اداره کل ، سرهنگ حسینی نماینده بسیج ورزشکاران استان ، محمد فلاحی رئیس هیئت استان و سایر اعضا در سالن جلسات ساختمان معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد .
این مجمع با تلاوت آیاتی چند ازکلام الله مجید و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.


پس از آن فلاحی رئیس هیئت استان گزارشی از عملکرد هیئت از جمله اعزام ورزشکاران به رویدادهای داخلی ، آسیایی و بین المللی و وضعیت مالی هیئت ارائه داد . ودر ارائه تقویم سال 1402 از چشم انداز هیئت استان در برگزاری کلاس های آموزشی ، همایش ها ، جلسات ، تجلیل ها و میزبانی ها در این سال خبر داد.


در ادامه مربیان وروسای هیئت های شهرستان ها صحبت کردند و خواسته هایشان را که اکثراً در نظر گرفتن راهکاری برای بهتر شدن شرایط و بهبود تعرفه بیمه کوهنوردان بود را مطرح کردند .


در پایان مقدم پس از استماع گفته های حضار پاسخگو وراهنمای آن ها بوده و به رئیس هیئت استان تأکید کردند که از طریق رسانه ها والدین را تشویق کنند که فرزندانشان زیر نظر باشگاههای تحت پوشش استان فعالیت ورزشی دشته باشد و از عضویت در گروه ها و تورهای متفرقه و بدون مجوزپرهیز کنند .وی همچنین از برگزاری اولین دوره بلد محلی به میزبانی گلستان خبر داد واززحمات و تلاش های محمد فلاحی رئیس هیئت استان تقدیر و تشکر کرد .
در این جلسه حجت مقسم ،علیرضا فرساد ، ابراهیم ایرجی زاده ، حسینعلی خواجه مظفری و شهناز کریمیان به عنوان اعضای هیئت رئیسه ورسول زاهدی به عنوان بازرس هیئت انتخاب شدند .


گفتنی است حسین مقدم در حضورش در استان گلستان ,و در حاشیه برگزاری مجمع عمومی هیئت کوهنوردی استان قبل از برگزاری مجمع ، با هانی حسام پیشکسوت و رئیس اسبق هیئت کوهنوردی استان و مهندس حاجی زاده مدیر کل بحران استانداری گلستان دیدار و گفتگو کرد .
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .