عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 8 درصد مشاغل حساس و مدیریتی اداره کل برعهده بانوان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

8 درصد مشاغل حساس و مدیریتی اداره کل برعهده بانوان است

8 درصد مشاغل حساس و مدیریتی اداره کل برعهده بانوان است

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه 11 درصد کارکنان اداره کل را بانوان تشکیل می دهند، گفت: از این میزان 8 درصد مشاغل حساس و مدیریتی را بانوان برعهده دارند که افزایش این میزان در دستور کار قرار دارد.

عادل مصدقی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل و تقدیر از بانوان ستادی و شهرستانی اداره کل بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با حضورمدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان افزود: بکارگیری بانوان در مشاغل حساس و مدیریتی با نگاه دولت سیزدهم و استاندار معزز به استفاده از توان و ظرفیت بانوان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تدوین تقویم و برنامه سالانه جهت رقم خوردن اتفاقات خوب در حوزه بانوان و ایجاد انگیزه و افزایش روحیه نشاط و پویایی آنها از مهمترین موضوعات مورد تاکید است تا باتوجه به گستردگی و تنوع کاری مجموعه، نقش بالای بانوان در جهت خدمات رسانی به مردم بیش از پیش حفظ و قدردانی شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان نیز در این مراسم با تاکید بر نقش زنان در حوزه های اجتماعی و پیشرفت و بالندگی جامعه ، گفت: این اتفاق در سایه اندیشه، عملکرد و نقش آفرینی فاطمی بوقوع می پیوندد.

آزاده رجبی افزود: افزایش نقش بانوان در حوزه های مختلف کاری منو ط به همکاری مسوولان در این نقش پیشرویی و پیشرانی است.

وی با تاکید بر تفاوت نداشتن زن و مرد در سرشت و آفرینش، ادامه داد: تنها بخاطر شرایط جسمانی بانوان و آقایان است که نقش آفرینی آنها متفاوت می شود و بهمین دلیل از بانوان براساس شایستگی آنها باید استفاده شود.

در پایان به رسم یادبود و تقدیر، لوح سپاس و هدایایی به بانوان ستادی و شهرستانی اداره کل اهدا شد.

8 درصد مشاغل حساس و مدیریتی اداره کل برعهده بانوان است

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .