عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم توسعه ساختمان پايگاه امداد و نجات كوهستاني خوش ييلاق/افزايش حمايت هاي درماني هلال احمر در آزادشهر


لزوم توسعه ساختمان پايگاه امداد و نجات كوهستاني خوش ييلاق/افزايش حمايت هاي درماني هلال احمر در آزادشهر

لزوم توسعه ساختمان پايگاه امداد و نجات كوهستاني خوش ييلاق/افزايش حمايت هاي درماني هلال احمر در آزادشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در راستای رفع مشکلات مردم در شهرستان آزادشهر به دیدار فرماندار و امام جمعه این شهرستان رفت.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی در دیدار با فرماندار آزادشهر از دغدغه های هلال احمر برای افزایش خدمات به مردم این شهرستان گفت و در خصوص احداث مرکز درمانی، مسکن کارکنان و همچنین فعالیتهای مولد با هدف آسایش مردم و در کنار آن فراهم کردن فرصتی برای افزایش گردشگری شهرستان با حمایت دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری مطالبی را بیان کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان همچنین اضافه کرد: در حوزه درمان ،هلال احمر استان به دنبال سود و انتفاع نیست و نگاه هلال احمر در این حوزه رویکرد حمایتی است.در این راستا در سال جاری، از اعتبارات جمعیت مرکز ۷ میلیارد تومان در حوزه درمان و دارو به بیماران نیازمند به صورت بلاعوض کمک شده است و حدود ۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه هم به بیماران کم برخوردار اعطا شده است.
در ادامه این نشست فرماندار آزادشهر گفت: تحول و پویایی قابل توجهی در هلال احمر استان ایجاد شده که جای تقدیر دارد، فرمانداری تمامی ظرفیت ها را برای همکاری با هلال احمر در جهت خدمت به مردم بکار می گیرد.
سید جواد کریمی افزود: آرامش و آسایش مردم که در وظیفه مندی هلال احمر تعیین شده برای دستگاه های حاکمیتی اهمیت دارد، احداث مرکز جامع سلامت با محوریت مرکز تشخیص و درمان سرطان در شرق استان، احداث انبار امدادی و اسکان اضطراری حادثه دیدگان در جوار پایگاه امدادونجات خوش ییلاق از خواسته های ما در منطقه است و برای رسیدن به این ظرفیت های مهم هلال احمر را حمایت خواهیم کرد.
 ؛
لزوم توجه به توانبخشی بیماران و آموزش عمومی در آزادشهر
 
قاسم غریب آبادی در دیدار جداگانه ای با امام جمعه گزارشی از ظرفیت های هلال احمر برای توسعه خدمت رسانی در شهرستان آزادشهر ارائه داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه با اشاره آغاز پیگیری های جدی برای احداث مرکز جامع توانبخشی در آزادشهر گفت: برای سرمایه گذاری هدف گذاری اولیه بر پایه استفاده از ظرفیت های بومی شهرستان هاست.وی همچنین به نهضت جذب داوطلب اشاره کرد و حمایت امام جمعه محترم را در این راستا خواستار شد.
حجت الاسلام والمسلمین شهابی اظهار کرد: خدمات هلال احمر رسیدگی به مردم در شرایط سخت و بحرانی است به مثابه آن خدمات توانبخشی هم برای موقعیت های بحرانی است که مردم نیاز به درمان دارند.
امام جمعه شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه خدمات جهادی در هلال احمر آزادشهر انجام می شود افزود: از برنامه های آموزشی هلال احمر حمایت می کنیم و شرایط را برای آموزش نیروهای مردمی شهرستان که بتوانند در مواقع بحرانی به ویژه در روستاها به کمک شما بیایند فراهم می کنیم.همچنین بستر تشویق مردم برای عضویت داوطلبانه در هلال احمر در نماز جمعه و سایر نهادهای مرتبط فراهم است و انشالله با تمام ظرفیت در این حوزه به هلال احمر کمک خواهیم کرد.

لزوم توسعه ساختمان پايگاه امداد و نجات كوهستاني خوش ييلاق/افزايش حمايت هاي درماني هلال احمر در آزادشهر

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .