عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به 260 نفر در روستای گز شرقی بندرگز


ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به 260 نفر در روستای گز شرقی بندرگز

ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به 260 نفر در روستای گز شرقی بندرگز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام کاروان سلامت بهداشتی، درمانی و حمایتی به روستای گز شرقی بندرگز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کاروان سلامت هلال احمر استان با ظرفیت 16 پزشک و پیراپزشک داوطلب شامل 2 پزشک عمومی، یک متخصص داخلی، یک متخصص اطفال، یک پزشک داروساز، یک متخصص تغذیه، 2 پرستار، یک ماما، 3 تکنسین دارویی، یک کارشناس بیمایی سنجی، یک کارشناس شنوایی سنجی داوطلب هلال احمر و یک کارشناس اورژانس اجتماعی بهزیستی به روستای گز شرقی در شهرستان بندرگز اعزام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این کاروان سلامت در مدت یک روز 260 بیمار مراجعه کننده را ویزیت کرده و دارو به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به صورت رایگان تحویل دادند.
وی خاطر نشان کرد: در بخش حمایتی کاروان سلامت 36 بسته معیشتی به ارزش 29 میلیون تومان به همراه 10 بسته لوازم التحریر میان خانواده ها و دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.
همچنین از ظرفیت اعضای جوانان تیم سحر برای بازی و سرگرمی کودکان و از مربیان آموزشی جهت آموزش کمک های اولیه به مردم استفاده شد. برپایی غرفه یادواره شهدای امدادگر در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی بندرگز از دیگر برنامه های جانبی کاروان سلامت بود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .