عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 7 هزار چاه با منصوبات برقی در استان فعالیت می کنند

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد:

7 هزار چاه با منصوبات برقی در استان فعالیت می کنند

7 هزار چاه با منصوبات برقی در استان فعالیت می کنند

 

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در حوزه کشاورزی تاکنون 7 هزار حلقه چاه با منصوبات برقی داریم این چاه ها باید دارای پروانه بهره برداری باشند و اگر مهلت پروانه بهره برداری آن ها منقضی شده است باید به ادارات منابع آب شهرستانی مراجعه کرده و نسبت به تمدید پروانه های خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس جواد تیموری اظهار کرد: بهره برداران این چاه های برقی می بایست میزانی که در مجوزهای بهره برداری و مدت زمان بهره برداری  مندرج شده است را رعایت کنند و در غیر این صورت مشمول افزایش تعرفه برق از ابتدای سال 1402 اعمال می شوند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در سطح کشور و در استان در حال اقدام و پیگیری است، موضوع چاه های محفوره در حال بهره برداری است که منصوبات آن ها برقی است. طبق مصوبه هیئت دولت در سال جاری کشاورزان و بهره بردارانی که منصوبات چاه های آن ها برقی است تا پایان سال 1401 فرصت دارند، چنانچه برای چاه های خودشان پروانه بهره برداری اخذ نکرده اند و یا پروانه بهره برداری آنان نیاز به تمدید دارد و یا اینکه منصوبات آن ها باید اصلاح شود ،  تا پایان امسال نسبت به اخذ یا تمدید پروانه خود ویا اصلاح قدرت منصوبات خود اقدام کنند تا مشمول افزایش تعرفه سال 1402 نشوند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .