عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رعایت مصرف بهینه آب همزمان با خانه تکانی پایان سال

مدیر عامل آبفا گلستان :

رعایت مصرف بهینه آب همزمان با خانه تکانی پایان سال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خواستار رعایت مصرف بهینه آب آشامیدنی همزمان با سنت زیبای خانه تکانی در روزهای پایانی سال شد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خواستار رعایت مصرف بهینه آب آشامیدنی همزمان با سنت زیبای خانه تکانی در روزهای پایانی سال شد.
 به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان گلستان، دکتر  "ایرج حیدریان " گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال مشترکین براساس یک سنت دیرینه مبادرت به خانه تکانی و شستشو و نظافت و بهداشت منازل می نمایند همه ساله در این ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب هستیم به همین منظور مصرف آب چندین برابر خواهد شد .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تاکید کرد: بانوان علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب کار‌های خانه تکانی را به روز‌های پایانی سال موکول نکنند تا به دلیل اوج مصرف آب شرب در ایام پایانی سال با افت فشار و یا قطعی آب در شبکه آبرسانی مواجه نشویم.                                     
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به این نکته که مردم فهیم استان همواره تعامل خوب و سازنده‌ای با شرکت آب و فاضلاب داشته اند گفت: شرکت آب و فاضلاب در طول سال برای توزیع آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی  بصورت شبانه روزی تلاش می کند و با سخت کوشی همکاران خدمات رسانی در زمینه توزیع آب بدون وقفه انجام می شود در همین راستا از مردم شریف استان درخواست داریم در این برهه از زمان ما را در امر خدمت رسانی هر چه بهتر یاری نمایند.
حیدریان همچنین با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای ایام تعطیلات نوروز گفت: برای خدمات رسانی مناسب به مشترکین بخصوص در زمان تعطیلات سال نو شرکت آب و فاضلاب در کلیه شهر های استان اقدام به استقرار کشیک شبانه روزی برای رفع حوادث احتمالی در خطوط توزیع آب نموده است و در حال آماده باش خواهند بود.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان گفت: مرکز ارتباطات مردمی با شماره تماس 122 در کلیه روزهای سال بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی مشترکین در شهر ها و روستاهای استان می باشند، لذا از همه مردم شریف تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه مشکل و پیشنهاد و انتقاد سازنده با این مرکز تماس حاصل نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .