عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در بخشداری لوه برگزار شد


جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در بخشداری لوه برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در بخشداری لوه برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز با حضور محمد حیدری بخشدار لوه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و شورای بخش لوه، نماینده آموزش و پرورش شهرستان گالیکش، نمایندگان فرماندهی انتظامی و پلیس راهور، مدیران آموزشگاهها و دهیاران بخش لوه در محل بخشداری برگزار شد.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت، توانایی و مشارکت بالای مردم غیور و همیشه در صحنه بخش لوه، درصدد هستیم برای نخستین بار با حضور دانش آموزان، فرهنگیان، مدیران، شوراها و دهیاران، راهپیمایی این روز مهم را بصورت با شکوهی در صادق آباد مرکز این بخش برگزار نمائیم.
حیدری در ادامه ضمن انتقاد از برخی سایتها، سخنوران و فعلان سیاسی و مذهبی گفت: در اختیار داشتن یک سری ابزار و جایگاه از سوی برخی افراد، نباید موجب آن شود که به ناحق و ناجوانمردانه بر علیه دولت و نظام سخن بگویند و درصدد تخریب آنان برآیند. عدالت و مساوات باید در همه امور سرلوحه کار قرار گیرد.
مسئولین و صاحبان سایتها، سخنوران، منبری ها و مداحان در وهله اول باید از تقوای سیاسی، مذهبی و اجتماعی برخوردار باشند تا بتوانند در جهت صحیح و سالم به فعالیتهای روزمره و تخصص خود بپردازند.
در ادامه هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در جهت برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی و مراسم ۱۳ آبان مطرح نمودند.
گفتنی است مسیر راهپیمایی از مقابل مسجد امام جعفر صادق (ع) به سمت خیابان شهید آگاهی، جاده اصلی و مدرسه برکت در صادق آباد تعیین شد.
زمان تجمع ساعت ۹ صبح و زمان حرکت ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۳ آبانماه ۹۵ از مقابل مسجد امام جعفر صادق (ع) صادق آباد تعیین شد.

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در بخشداری لوه برگزار شد

 

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در بخشداری لوه برگزار شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .