عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه تعیین و معرفی عاملین زکات در صادق آباد برگزار شد


جلسه تعیین و معرفی عاملین زکات در صادق آباد برگزار شد

Picture-004

در جلسه ای با حضور مسئولین دبیرخانه شورای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گالیکش، شورای اسلامی، دهیار،امام جماعت مسجد محمد رسول الله (ص) و برخی از معتمدین محلی تعیین و معرفی عاملین زکات روستای صادق آباد در محل مسجد محمد رسول الله (ص) این روستا برگزار شد.

به گزارش دهیار روستای صادق آباد، فرامرزی مدیر دبیر خانه شورای زکات شهرستان گالیکش در این جلسه گفت: زکات واجب فراموش شده ای است که می بایست همه ما تلاش کنیم تا این امر مهم را در بین مردم و کشاورزان نهادینه کنیم و از ماحصل جمع آوری این زکات در وهله اول مردم و کشاورزان را از عذاب پروردگار برهانیم و در وهله دوم به داد فقرا و مستمندان خود برسیم.

وی همچنین افزود: شوراها و دهیاران و ائمه جماعات و معتمدین در روستاها می توانند با تعامل و هم فکری خود در جهت جمع آوری نذورات و زکات مردم از طرح های حمایتی و تشویقی کمیته امداد نیز بهره مند گردند.

به گفته بهروز تمکی دهیار صادق آباد ،در پایان این جلسه مقرر شد 4 نفر از افراد واجد شرایط در روستا از سوی شورای اسلامی، دهیار، ائمه جماعات و معتمدین محلی بعنوان عاملین زکات تعیین و جهت دریافت حکم فعالیت خود به دبیرخانه شورای زکات شهرستان گالیکش معرفی گردند.

 

Picture-001

 

 

 

Picture-006

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .