عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش احزاب و ایجاد امید در جامعه حضور مردم را در انتخابات پرشور خواهد کرد

فرماندار گرگان در نشست با اعضای خانه احزاب استان گفت: 

نقش احزاب و ایجاد امید در جامعه حضور مردم را در انتخابات پرشور خواهد کرد

نقش احزاب و ایجاد امید در جامعه حضور مردم را در انتخابات پرشور خواهد کرد

فرماندار گرگان در نشست با اعضای خانه احزاب استان گفت: نقش احزاب و ایجاد امید در جامعه حضور مردم را در انتخابات پرشور خواهد کرد .

فرماندار شهرستان گرگان در جمع اعضای خانه احزاب استان با ابراز خرسندی از جمع عزیزان باگرایشهای متفاوت درقالب خانه احزاب به منظور همفکری و تلاش در جهت توسعه استان و شهرستان گفت: احزاب باید تلاش نمایند افرادی را جهت مجلس آتی معرفی و حمایت نمایند که به قانون پایبندودارای تجربه کافی برای پیگیری توسعه استان باشد .
حمیدی افزود: تلاش من به عنوان فرماندار فراهم نمودن بستر ارام وامن برای مردم است که بتوانند به هر فردی که بنا دارند رای بدهند.
مهندس حمیدی یکی از مهمترین برنامه ها در حوزه شهرستان در جهت افزایش شعبات اخذ رای گفت: در انتخابات آتی تلاش خواهیم کرد شعبات اخذ رای را در شهر گرگان بالاخص در جنوب شهر گرگان افزایش دهیم .
"مهدی بهزادیان" رییس خانه احزاب استان گلستان در این نشست با تقدیر از حضور فرماندار در جمع نمایندگان احزاب گفت: بنای خانه احزاب تلاش برای رفع آسیب ها در کنار مسولین اجرایی استان بوده و هست.
وی افزود: خانه احزاب با اعلام آمادگی در جهت حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد احزاب اصولگرا،اصلاح طلب و مستقل در کنار هم تلاش خواهند کرد تا در حد توان خود جهت حضور پرشور مردم در انتخابات گام بردارند.
بهزادیان اظهار داشت: هدف خانه احزاب تلاش در جهت کمک به هیات های اجرایی در انتخابات بوده تا بتوانند در کنار مشارکت حداکثری از آرا مردم نیز صیانت نمایند.
درادامه اعضای شورای مرکزی استان به بیان دیدگاههای خوددرخصوص مسائل روزبخصوص انتخابات پرداختند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 373
  • کد خبر : 66545