عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه مشترک اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد


دومین جلسه مشترک اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

دومین جلسه مشترک اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 دومین جلسه مشترک اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان ترکمن بعدازظهر روز دوشنبه 16دی ماه با حضور فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان، رئیس هیئت نظارت انتخابات شهرستان و دادستان عمومی و انقلاب و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تسلیت شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش اظهار کرد: سپهبد سلیمانی مدل جبهه مقاومت مردمی را در جهان پی ریزی و برنامه ریزی کرد و شهادت وی خون تازه ای به این جبهه تزریق کرد.
وی در ادامه با اشاره به شعار انتخابات وزارت کشور قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی گفت: همگی بایستی تلاش کنیم تمامی امکانات را در جهت بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات آتی را فراهم کنیم.
رئیس هیئت اجرای انتخابات شهرستان خواستار همدلی بیشتر اعضای هیئت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات آتی شد تا شاهد برگزاری انتخابات تبدیل به یک جشن ملی شود، جشنی که همه مردم و مسئولین در کنار هم از آن شاد باشند.
در ادامه هریک از اعضای هیئت نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان نقطه نظرات خویش را در خصوص چیدمان شعب اخذ رأی در سطح شهر و بخش مرکزی ارائه کردند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .