عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نامزدهاي انتخاباتي با رعايت قانون، زمينه برگزاري انتخاباتي پرشور را فراهم آورند

دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات بندرگز :

نامزدهاي انتخاباتي با رعايت قانون، زمينه برگزاري انتخاباتي پرشور را فراهم آورند

نامزدهاي انتخاباتي با رعايت قانون، زمينه برگزاري انتخاباتي پرشور را فراهم آورند

دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات بندرگز از نامزدهاي انتخاباتي خواست تا با رعايت قانون ، زمينه برگزاري انتخاباتي پر شور و به دور از تخلف را فراهم آورند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "محمد مهرگانفر" در مصاحبه خبری افزود : تخريب و توهين به ديگر نامزدها به رغم غير اخلاقي بودن ، مغاير با قوانين است و با اين گونه موارد با جديت برخورد مي شود.

وی بیان داشت : اقدامات مغایر امنیت ملی نظیر تفرقه قومی و مذهبی ، دادن وعده‌های خارج از اختیارات قانونی توسط نامزدها ، هرگونه تخریب ، هتک حرمت و حیثیت نهادها ، افراد و یا نامزدها از سوی نامزدهای انتخاباتی و دیوار نویسی را مطابق ماده ۶۵ قانون انتخابات در فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات توسط نامزدها ، احزاب و گروه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی جرم است و متخلفان علاوه بر مجازات‌های مقرر در قوانین مربوطه به مجازات درجه ۶ قانون مجازات اسلامی به استثنای حبس نیز محکوم می‌شوند.

دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات بندرگز ادامه داد: استفاده از آثار تبلیغاتی متضمن موارد مغایر عفت عمومی و یا موازین شرع، اخلال و برهم زدن اجتماعات و سخنرانی‌های قانونی و تعرض به ستادهای انتخاباتی نامزدها، استفاده از کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو در خارج از محیط سخنرانی و استفاده از حمایت و امکانات بیگانگان اعم از مالی و غیرمالی در تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی هم در فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات جرم است.

مهرگانفر اظهار داشت: هيات بازرسی و مسئولان تحركات انتخاباتي نامزدها را به خوبي رصد و با هرگونه تحرك و عمل مغاير با قانون برخورد مي كنند.

وی بيان كرد: در اين راستا لازم است تا نامزدها طرفداران خود را نيز به رعايت موازين قانوني دعوت كنند.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 357
  • کد خبر : 70752