عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان مینودشت برگزار شد


جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان مینودشت برگزار شد

جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان مینودشت برگزار شد

فرماندار مینودشت گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان به تکلیف های قانونی و وظیفه های خود در موضوع جوانی جمعیت و حمایت از خانواده عمل کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت؛ محمد تقی قزل سفلی فرماندار شهرستان مینودشت در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان مینودشت افزود: این ستاد وظایف و تکالیف دستگاه ها را احصا و سریع ابلاغ کند تا ادارات بر اساس آن به اجرای سیاست های دولت در موضوع جوانی جمعیت بپردازند.
وی با بیان اینکه تامین اعتبارات مربوط به تسهیلات بانکی حمایت از خانواده را پیگیری می کنیم، اظهار کرد: بانک های عامل پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری را تسهیل کنند.
فرماندار مینودشت با تاکید بر استفاده مطلوب از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی در تحقق سیاست های مربوط به جوانی جمعیت یادآور شد: برای دستیابی به اهداف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازمند نهضت اطلاع رسانی و بسیج همگانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم از این رو دستگاه های فرهنگی و آموزشی شهرستان در این بخش نیز فعالانه عمل کنند.
قزل سفلی ادامه داد: همچنین باید از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، علما و نخبگان، هیات های مذهبی، دانشگاه ها و کارشناسان در راستای سیاست های جوانی جمعیت استفاده کرد.

 

جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان مینودشت برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 331
  • کد خبر : 96186