عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ادارات به تکالیف خود در موضوع جوانی جمعیت عمل کنند

فرماندار آزادشهر درجلسه شورای جوانی شهرستان:

ادارات به تکالیف خود در موضوع جوانی جمعیت عمل کنند

 ادارات به تکالیف خود در موضوع جوانی جمعیت عمل کنند

فرماندار آزادشهر گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان به تکلیف های قانونی و وظیفه های خود در موضوع جوانی جمعیت و حمایت از خانواده عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر  در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان آزادشهر افزود: این ستاد وظایف و تکالیف دستگاه ها را احصا و سریع ابلاغ کند تا ادارات بر اساس آن به اجرای سیاست های دولت سیزدهم در موضوع جوانی جمعیت بپردازند.
وی با بیان اینکه تامین اعتبارات مربوط به تسهیلات بانکی حمایت از خانواده را پیگیری می کنیم، اظهار کرد: بانک های عامل پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری را تسهیل کنند.
فرماندار آزادشهر افزود : دولت برنامه‌های ویژه‌ای برای افزایش نرخ فرزندآوری در حوزه‌های مختلف  برای زوج‌های جوان دارد که باید دستگاه‌های اجرایی طبق قوانین و مصوباتی  که ارسال شده مطالعه کنند و نسبت به تبیین این برنامه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
سید جواد کریمی در ادامه با اشاره به ترغیب جوانان به ازدواج و در ادامه فرزندآوری یکی از وظایف اصلی دستگاه‌های مختلف در حوزه توسعه جمعیتی است و باید به جدیت مورد توجه قرار بگیرد ، گفت: متاسفانه میانگین سن جمعیت کشور وارد میانسالی شده و ضرورت دارد تا در حوزه جوانان اقدامات لازم برای ترغیب به تشکیل خانواده و فرزندآوری صورت بگیرد.

 

ادارات به تکالیف خود در موضوع جوانی جمعیت عمل کنند

ادارات به تکالیف خود در موضوع جوانی جمعیت عمل کنند

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 408
  • کد خبر : 97495