عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت ، زنان و خانواده شهرستان رامیان


تشکیل کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت ، زنان و خانواده شهرستان رامیان

 تشکیل کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت ، زنان و خانواده شهرستان رامیان

 

جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت ، زنان و خانواده شهرستان به ریاست محلمانی سرپرست فرماندار شهرستان و با حضور معاون امور آسيب ها و مسائل اجتماعی مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری تشکیل گردید.

محلمانی سرپرست فرماندار شهرستان توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را بسیار حائز اهمیت دانسته و گفت: سلامت روانی خانواده ها به اندازه امنیت خانواده دارای اهمیت است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : درصورت عدم توجه به آسیب‌های اجتماعی این آسیب‌ها باعث ایجاد تنش های اجتماعی و در نهایت بحران اجتماعی خواهد شد و در همین راستا باید با حساسیت بیشتری به این موضوع توجه نماییم.

ده ملایی نژاد معاون مدیر کل اجتماعی نیز در این جلسه با اشاره هدف اصلی کارگروه کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی می باشد خاطر نشان کرد: بر اساس تقسیم کار ملی وظایف دستگاهها در برخورد با آسیب‌های اجتماعی مشخص گردیده و اگر در این چارچوب حرکت نمائیم بسیاری از معضلات اجتماعی مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه اجرای طرحهای نماد و مبلغان آمین را در راستاي کاهش آسیبهای اجتماعی در بین دانش آموزان بیان داشت.

در این جلسه همچنین جوادی مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان به ارائه گزارشی از وضعیت طلاق شهرستان در ۶ ماهه اول سال جاری و اقدامات اداره بهزیستی در جهت کاهش این آسیب پرداخت و دکتر سعیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز به ارائه مشکلات بهداشتی تفرجگاهها و ساماندهی وضعیت مادران باردار در فصل سرما در مناطق کوهستانی پرداخت.

تشکیل کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت ، زنان و خانواده شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 419
  • کد خبر : 96696