عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح مقابله با قاچاق با نام «شهید مزروعی» در گلستان


اجرای طرح مقابله با قاچاق با نام «شهید مزروعی» در گلستان

اجرای طرح مقابله با قاچاق با نام «شهید مزروعی» در گلستان

 

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با نام شهید مزروعی در تمامی شهرستان‌های گلستان اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، رضا انتصاری در خصوص اجرای طرح جدید مقابله با قاچاق کالا و ارز در گلستان اظهار کرد: طرح شهید مزروعی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان به منظور اجرا به تصویب رسید.

 

وی ادامه داد: شهید مزروعی اولین شهید مقابله با قاچاق کالا در استان گلستان است که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید، این طرح به نام شهید مزروعی نامگزاری شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان تصریح کرد: این طرح از اول آبان ماه در استان آغاز خواهد شد و هر 15 روز در یکی از شهرستان‌ها طرح شهید مزروعی اجرا خواهد شد.

انتصاری بیان کرد: برگزاری گشت مشترک مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت پیشگیری، نظارت و مقابله با قاچاق کالا و ارز از مهمترین برنامه‌ها و اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های عضو ماده 36 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این طرح مشارکت خواهند داشت.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کالای قاچاق در سطح عرضه، ساماندهی سطح عرضه و شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب، شناسایی نقاط آسیب‌پذیر شهرستان بخشی از مزایای اجرای این طرح است.

انتصاری گفت: گزارش‌گیری میدانی از وضعیت اجرای طرح‌های ابلاغی در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هماهنگی و همکاری و مشارکت دستگاه‌های مرتبط در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ایجاد هم‌افزایی، تعامل و وحدت رویه بین دستگاه‌های عضو کمیسیون از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

وی گفت: عملکرد تمامی دستگاه‌های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان‌ها، در این طرح مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و اجرای طرح در شهرستان‌ها با مدیریت و فرماندهی فرمانداران اجرا خواهد شد.

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .