عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح رجیستری ،مؤثرترین راه مقابله با قاچاق تلفن همراه است

معاون فرماندار در چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا:

طرح رجیستری ،مؤثرترین راه مقابله با قاچاق تلفن همراه است

طرح رجیستری ،مؤثرترین راه مقابله با قاچاق تلفن همراه است

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا گفت : طرح رجیستری ،مؤثرترین راه مقابله با قاچاق تلفن همراه است.

ظهر امروز چهارشنبه 29 آذر ماه ، چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا با محوریت آخرین اقدامات انجام شده در خصوص طرح رجیستری تلفن های همراه ، به ریاست "سید موسی میردیلمی" معاون فرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و وشمگیر و مدیران ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی عضو این کمیسیون در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "سید موسی میردیلمی" در این جلسه با اشاره به فراگیری طرح رجیستری تلفن همراه ، بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط در امر اطلاع‌رسانی تاکید کرد.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا با برشمردن حساسیت‌ها و پیچیدگی‌های اجرای این طرح گفت: همه جوانب در اجرای گام به گام طرح ملی ثبت گوشی‌های تلفن همراه پیش‌بینی شده است.

جانشین رئیس کمیسیون مبارز با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا با بیان اینکه پیش از اجرای این طرح، آموزش به مشترکین، اتحادیه‌ها و تمامی مرتبطین با این طرح ضروری است، گفت: اپراتورها در این زمینه نقش مهم و مؤثری را ایفا می‌کنند.

لازم به ذکر است طرح ملی ثبت گوشی‌های تلفن همراه موسوم به رجیستری به منظور مقابله با قاچاق این کالا از برنامه‌های مصوب ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به اذعان کارشناسان فنی و فعالان بازار موبایل تنها راه و بهترین راهکار مقابله با قاچاق گوشی تلفن همراه است.

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 542
  • کد خبر : 40474