عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تیم اعزامی وزارت کشور در حوزه زنان و خانواده با فرماندار آق قلا دیدار کردند


تیم اعزامی وزارت کشور در حوزه زنان و خانواده با فرماندار آق قلا دیدار کردند

تیم اعزامی وزارت کشور در حوزه زنان و خانواده با فرماندار آق قلا دیدار کردند

رؤیا سادات مدنی معاون دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور با همراهی الهه غیناقی مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مشاورین دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان سازمان های مردم نهاد ضمن دیدار با امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا بر ضرورت توجه به نقش مؤثر زنان در دوران بازسازی شهر تأکید کرد.
مدنی با اشاره به نقش ارزشمند زنان مدیر و زنان فعال در عرصه اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در امداد رسانی به آسیب دیدگان سیل گلستان، بر ضرورت توجه به نقش مؤثر زنان و استفاده از ظرفیت های مختلف آنان در دوران بازسازی شهر تأکید کرد.
غیناقی با اشاره به اقدامات انجام شده در بحران سیل تصریح کرد: بنابر ضرورت حمایت از زنان و کودکان آسیب دیده در روز دوم فروردین طی دیدار با فرماندار آق قلا بر اولویت کمک رسانی به زنان و کودکان تأکید کرد.
وی ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر مسئولین اذعان کرد: تمامی نهادها و داوطلبین با تمام توان در کنار مردم حضور داشتند و تا بازگشت به زندگی عادی در کنار آنان خواهند ماند.
به گزارش روابط عمومی دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان، رؤیا سادات مدنی معاون دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور به اتفاق هیئت همراه جهت بررسی تبعات سیل در حوزه زنان و خانواده از صبح روز 24 فروردین ماه به گلستان سفر کردند.

تیم اعزامی وزارت کشور در حوزه زنان و خانواده با فرماندار آق قلا دیدار کردند

 


 

تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 2016
  • کد خبر : 60106