عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر طرح نوین مشاغل خانگی در گلستان اجرا می شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تاکید کرد؛

طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر طرح نوین مشاغل خانگی در گلستان اجرا می شود

طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر طرح نوین مشاغل خانگی در گلستان اجرا می شود
 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشست بررسی چالشهای موجود در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر طرح نوین مشاغل خانگی، ارزیابی اولیه صحیح و تهیه بانک اطلاعاتی متقاضیان را از اولویت های فاز اول این طرح دانست.
الهه غیناقی، در این نشست که با حضور رییس جهاد دانشگاهی و معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با اشاره به تاکید دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان مبنی بر دقت مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری ها نسبت به شناسایی، ارزیابی اولیه و تهیه بانک اطلاعاتی متقاضیان، خواستار تکمیل لیست بانوان آموزش دیده و بانوان روستایی مشمول طرح شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان هدف اصلی این طرح را در گلستان، اشتغال پایدار برای بیش از ۲۰۰ بانوی سرپرست خانوار عنوان کرد و افزود: اتصال به بازار، ویژگی بارز طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار است.
گفتنی است؛ طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر طرح نوین مشاغل خانگی، با حمایت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با نظارت دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان در حال اجراست.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 658
  • کد خبر : 74526