عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد نخستین روستاهای «دیجیتال مارکتینگ» کشور در گلستان


ایجاد نخستین روستاهای «دیجیتال مارکتینگ» کشور در گلستان

ایجاد نخستین روستاهای «دیجیتال مارکتینگ» کشور در گلستان

غیناقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در راستای "طرح روستاهای دیجیتال "طی نشستی با نصیبی، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری و جلالی، مدیر کل پست استان روند اجرایی طرح را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان؛ الهه غیناقی تصریح کرد: تلاش داریم تا با پیاده سازی ساختار لازم در روستاهای هدف و ایجاد تشکلی از روستائیان، روستا کاملا در بستر فناوری تجارت الکترونیک قرار بگیرد.
وی افزود: در فاز بعدی قرار است دیتابیس قابل دسترسی از بانوان تولیدکننده را در اختیار بازار مصرف قرار دهیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به مزایای قابل توجه بازاریابی دیجیتال در کسب‌و‌کار اظهار کرد: این فناوری در حال تحولی با سرعت بالاست که فرصت‌های شغلی بسیار زیادی را به خصوص در دوران بحران کرونا به وجود می آورد.
وی خاطر نشان کرد:کارگروه اجرای طرح روستای دیجیتال با دبیری اداره کل پست و کارفرمایی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان و با همکاری اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری در حال پیگیری است و ماه آینده وارد اجرایی شدن ۱۰ روستای گلستان در زمینه «دیجیتال مارکتینگ» خواهیم شد.
۱۰ روستای هدف که تا کنون در استان گلستان به عنوان نخستین روستاهای «دیجیتال مارکتینگ» در کل کشور معرفی شده، شامل روستاهای «بالاجاده» کردکوی، «سیاه‌رودبار» علی‌آبادکتول، «عزیز آباد» کلاله، «چقر گالیکش» ، «ده چناشک» مینودشت، «زنگیان»، «قرن آباد» و شاهکوه گرگان، «لیوان شرقی» بندرگز و «آق آباد» گنبدکاووس است.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 396
  • کد خبر : 79085