عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح «مهربند» در بند نسوان شهرستان گنبد اجرا می شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خبر داد؛

طرح «مهربند» در بند نسوان شهرستان گنبد اجرا می شود

طرح «مهربند» در بند نسوان شهرستان گنبد اجرا می شود

یازدهمین اتاق فکر اشتغال و کارآفرینی بانوان به ریاست الهه غیناقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، با هدف حمایت از اشتغال بانوان و کاهش آسیب های اجتماعی، با موضوع اجرای طرح مهربند در بند نسوان شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.

این طرح در راستای اجرای سند ارتقاء وضعیت زنان استان گلستان و بر اساس تفاهم نامه ای دو جانبه ای بین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل زندان های استان و با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف حرفه آموزی، ایجاد اشتغال و اتصال به بازار ویژه بانوان زندانی در استان اجرا خواهد شد.
در طرح "مهربند" بانوان مددجوی زندان ها در حوزه های مورد علاقه شان آموزش داده خواهند شد و سپس با همکاری تسهیلگران، مواد اولیه برای تولید در اختیار آنان قرار گرفته و محصولات آنها به بازار فروش عرضه خواهد شد.
در تیرماه سال جاری، اجرای طرح "مهربند" در بند نسوان شهرستان های گرگان و گنبد در کارگروه اشتغال و توانمندسازی بانوان زندان های استان تصویب شد.
همچنین فاز اول "مهربند" با هدف اشتغالزایی برای دست کم ۵۰۰ نفر از زندانیان و خانواده های آنان در مرداد ماه سال جاری با افتتاح کارگاه تولیدی خیاطی در مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی گرگان با استفاده از ظرفیت کارآفرینان برجسته استانی و مشارکت بخش خصوصی اجرا شد.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 355
  • کد خبر : 79115