عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نشست انتخاباتی زنان در شهرستان گمیشان

با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان انجام شد؛

برگزاری نشست انتخاباتی زنان در شهرستان گمیشان

برگزاری نشست انتخاباتی زنان در شهرستان گمیشان

پنجمین نشست انتخاباتی زنان در شهرستان گمیشان و با حضور بانوان فعال اجتماعی، مدنی، اقتصادی با محوریت زنان، انتخابات و حضور حداکثری برگزار شد.
مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان در این نشست گفت: نقش زنان درپیروزی انقلاب اسلامی وهشت سال جنگ تحمیلی برکسی پوشیده نیست.
طاهره جباری توران اظهار داشت: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و به دلیل ارتباط مستقیم آن ها با گروه‌های سنی جوانان، نوجوانان و کودکان و نیز تأثیر بر نیم دیگر جمعیت، یعنی مردان، از مهم‌ترین و مؤثرترین گروه‌های اجتماعی به شمار می‌آیند
جباری اذعان داشت: انتخابات یکی از عرصه های مهم مشارکت سیاسی مردم در سرنوشت کشور است که حضور سلیقه های مختلف می تواند علاوه بر داغ کردن تنور آن، زمینه مشارکت حداکثری طیف های وسیعی از مردم در این صحنه مهم را فراهم کند
وی در خصوص مهم ترین مسائل و مشکلات مرتبط با سلامت بانوان در شهرستان ،بیان کرد: يماری پوكی استخوان نزد زنان به سرعت رو به افزايش است که از عمده دلایل آن میتوان به کم تحرکی و سبک زندگی نامناسب اشاره کرد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با تاکید بر اینکه زن در خانواده نقش اساسی و کلیدی درتربیت فرزندان داشته و نوع تربیت نیز نقش بسزایی درشکل گیری فرهنگ جامعه دارد گفت: چنانچه زن یا مادر در خانواده دچار مشکل جسمی یا روحی شود همه خانواده تحت تاثیر آن مشکل قرار خواهند گرفت از این رو بانوان با حضور در پارک ها و انجام ورزش باید به سلامتی خود اهمیت دهند.
احمد دستمرد، فرماندار گمیشان نیز در این جلسه با بیان اینکه بانوان توانایی فعالیت در حوزه‌های اقتصادی و کمک به رونق این حوزه را دارند، گفت: باید اشتغال بانوان به صورت هدفمند پیگیری شود.
فرماندار شهرستان گمیشان بیان کرد: این شهرستان جزو 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور می باشد اما مردم  هوشیار منطقه ، همیشه با حضور حداکثری در انتخابات مانع از القای ضعف و ناامیدی در بین افراد جامعه شدند.
جباری در ادامه حضور در شهرستان گمیشان، از پارک بانوان شهرستان و غرفه های بازارچه زنان شهرستان بازدید به عمل آورد.

برگزاری نشست انتخاباتی زنان در شهرستان گمیشان

 

برگزاری نشست انتخاباتی زنان در شهرستان گمیشان


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 401
  • کد خبر : 83445