عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » منویات رهبری در خصوص تولید تحقق یابد


منویات رهبری در خصوص تولید تحقق یابد

 
 منویات رهبری در خصوص تولید تحقق یابد

فرماندار آزادشهر گفت:در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص تولید تحقق یابد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در اولین روز از سال 1402دیدار عیدانه فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان آزادشهر با حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان آزادشهر برگزار شد.
 سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان مهار تورم،رشد تولید اظهار کرد: در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص تولید و تاکیدات رئیس جمهور در این زمینه و سیاست‌های دولت سیزدهم در جهت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تحقق یابد.
 کریمی ضمن قدردانی از نقش مهم و محوری امام جمعه شهرستان آزادشهر در زمینه ایجاد وحدت و برادری در شهرستان افزود: امیدوارم در سال جدید با همدلی، هماهنگی و تلاش مضاعف مسئولان و مدیران شهرستان و حمایت دستگاه های استانی، خدمات شایسته ای در حوزه‌های مختلف به مردم شهرستان ارائه شود.
 فرماندار آزادشهر در ادامه یادآور شد: مسئولین باید با شناسایی نقاط ضعف و قوت سال گذشته و محور قرار دادن ارتقاء وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم ، منطبق بر قانون و برنامه با مدیریت صحیح و جهادی در راستای آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
در پایان حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان آزادشهر ضمن تبریک سال جدید به حاضرین بر تلاش مستمر و مضاعف مسئولان شهرستان در راستای تحقق فرامین
 رهبری و شعار سال تاکید کرد.
 

منویات رهبری در خصوص تولید تحقق یابد

 

منویات رهبری در خصوص تولید تحقق یابد

 

منویات رهبری در خصوص تولید تحقق یابد

 







ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 98
  • کد خبر : 100350