عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه برنامه ها و ماموریت های شهرستان آزادشهر در راستای تحقق جهش تولید در سال جاری می باشد

فرماندار آزادشهر در کارگروه تحقق جهش تولید:

همه برنامه ها و ماموریت های شهرستان آزادشهر در راستای تحقق جهش تولید در سال جاری می باشد

همه برنامه ها و ماموریت های شهرستان آزادشهر در راستای تحقق جهش تولید در سال جاری می باشد

 فرماندار آزادشهر گفت: همه اقدامات و برنامه های مجموعه ادارات شهرستان در سال 99 در راستای تحقق شعار جهش تولید و عمل به منویات مقام معظم رهبری در مباحث حوزه اقتصادی و تولید و اشتغال باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: سید رسول حسینی صبح امروز شنبه 20 اردیبهشت ماه در کارگروه تحقق جهش تولید شهرستان گفت: اهمیت مباحث حوزه اقتصادی و تولید و اشتغال در نگاه مقام معظم رهبری بسیار بالا می باشد به همین جهت در همه سال های اخیر شعارهای منتخب معظم له در راستای مباحث اقتصادی، افزایش تولید و اشتغال، رشد تولیدات داخلی و افزایش سرانه درآمد مردم می باشد.
فرماندار و رییس شورای اداری در ادامه خاطر نشان کرد: در شهرستان آزادشهر با تشکیل کارگروه تحقق جهش تولید در مرحله اول با بررسی مشکلات و نیازمندی های واحدهای تولیدی و کمک و مساعدت به افزایش تولیدات خود گام خوبی را برداشتیم.
وی افزود: در ادامه وظیفه همه ادارات مرتبط است تا با شناسایی ظرفیت ها و سرمایه گذاران علاقمند به حضور در شهرستان مشکلات و خواسته های قانونی و در حوزه اختیار آنها را مرتفع تا بتوانیم در بحث اشتغال رتبه خوبی را در استان کسب نماییم.
سپس روسای ادارات عضو کارگروه جهش تولید برنامه های عملیاتی خود را برای تحقق جهش تولید در سال 99 در شهرستان آزادشهر به صورت مبسوط بیان نمودند.

 


همه برنامه ها و ماموریت های شهرستان آزادشهر در راستای تحقق جهش تولید در سال جاری می باشد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 397
  • کد خبر : 72558