عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با خانواده شهیده طیبه صداقت دیدار کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با خانواده شهیده طیبه صداقت دیدار کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با خانواده شهیده طیبه صداقت دیدار کرد

این دیدار به مناسبت تبریک سال نو وماه مبارک رمضان با حضور مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس رضا اصالتی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی ، احمدی بخشدار مرکزی ، معین رئیس ورزش و جوانان ، دلداده مهربان رئیس بنیاد شهید و  اعضای شورای مشورتی جوانان در منزل شهیده انجام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برنامه های استاندار گلستان در اجرای سند 1408 قرآنی اظهار داشت: مساجد سنگرند و کانونهای مساجد می توانند مرکز فعالیتهای فرهنگی و محله محور باشند.  
مهدی دهرویه قدرت واقعی را حضور گسترده مردم در راهپیمایی های22 بهمن و روزقدس دانست و گفت: توطئه دشمن در اغتشاشات سال گذشته با رهنموده های رهبری خنثی شد و آینده کشور روشن است.
شهیده "طیبه صداقت" در سال ۱۳۲۵ در روستای شیره‌جین از توابع سراب دیده به جهان گشود که پس از ازدواج ۱۷ سال در گنبدکاووس زندگی کرد. وی زنی مومن و مسلمان و علاقمند به نهضت انقلاب اسلامی وامام خمینی (ره) بود اما قبل از آنکه شاهد پیروزی انقلاب باشد در 20 بهمن سال 1357در منزل شخصی خود ناجوانمردانه به شهادت رسید.
" عوض شفاهی"همسر این شهیده نیز ۱۵ فروردین ۵۸ و در جریان حوادث اوایل پیروزی انقلاب که توسط ضد انقلاب در گنبدکاووس به راه افتاده بود به شهادت رسید از این شهیدان گرانقدر ۴ دختر و ۱ پسر به یادگار مانده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با خانواده شهیده طیبه صداقت دیدار کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 181
  • کد خبر : 100425