عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای مشورتی جوانان فرمانداری ویژه گنبدکاووس تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

جلسه شورای مشورتی جوانان فرمانداری ویژه گنبدکاووس تشکیل شد

جلسه شورای مشورتی جوانان فرمانداری ویژه گنبدکاووس تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نخستین جلسه شورای مشورتی جوانان این شهرستان در سال ۱۴۰۱ که با حضور حمیدرضا فرقانی مشاور فرماندار ویژه برگزار شد، با تاکید بر مطالبه گری صحیح جوانان و استقبال از انتقادات سازنده بر احصاء نظام مسائل شهرستان توسط جوانان تاکید کرد
مهدی دهرویه گفت: دستور کار بعدی این شورا احصاء نظام مسائل شهرستان است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در تامین برق و پیشگیری از خاموشیها و جلوگیری از قطعی آب شرب با مدیریت منابع آب افزود: رویکرد ما در شهرستان مبارزه با رانت و فساد است و در این راستا توانستیم جلوی رانت بوجود آمده در بخش حق آبه سدها را بگیریم و تا حدودی اوضاع آردو نان را در شهرستان ساماندهی کنیم.
وی همچنین افزود: جوانان انقلابی باید در ایجاد تشکل های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت سمنها پیشگام باشند.
دهرویه همچنین مساجد را کانونی برای فعالیتهای فرهنگی جوانان دانست و افزود: جوانان کانونهای فرهنگی مساجد را فعال کنند.
وی بر فعالیت جوانان متعهد و انقلابی در بستر فضای مجازی و تولید محتوا نیز تاکید کرد و گفت: اقدامات انجام شده نظام در بستر فضای مجازی انعکاس کمی داشته و مردم از خیلی از اقدامات انجام شده آگاه نیستند.
حمیدرضا فرقانی مشاور فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز هدف از تشکیل شورای مشورتی را احصاء مشکلات شهرستان عنوان کرد و افزود: با تشکیل این شورا نماینده‌ای از بین اعضا به عنوان نماینده شورای مشورتی جوانان در استان انتخاب خواهد شد تا در جلسات شورای مشورتی استان به انعکاس پیشنهادات شورای مشورتی شهرستان بپردازد.
در این جلسه محمدنیا از اعضای شورای مشورتی جوانان طرح مسئله و بیان راهکار را از ظرفیتهای جوانان برشمرد خواستار بکارگیری پیشنهادهای جوانان توسط مسئولین شد.
رجبی عضو دیگر این شورا در خصوص راهبردها و کارکردهای کمیسیون دانشجویی پیشنهاداتی ارائه داد و دیگر اعضا هم به بیان نظرات خود پرداختند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 667
  • کد خبر : 96760