عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گنبدکاووس رتبه اول تولید اشتغال پایدار استان گلستان در سال ۱۴۰۱ را بدست آورد

معاون استاندار و فرماندارویژه

گنبدکاووس رتبه اول تولید اشتغال پایدار استان گلستان در سال ۱۴۰۱ را بدست آورد

گنبدکاووس رتبه اول تولید اشتغال پایدار استان گلستان در سال ۱۴۰۱ را بدست آورد

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست صمیمانه با کارکنان اداره برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری از  تشکیل گروه اندیشه ورز سرمایه گذاری در فرمانداری گنبدکاووس خبر داد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، مهدی دهرویه رعایت ضوابط و قوانین اداری و اخلاقی،داشتن وجدان کاری و صداقت در کارها،تکریم و احترام ارباب رجوع ،هماهنگی و همکاری در اداره و تعامل با ادارات دیگر را از ، اولویت بندی وظایف محوله اداری و شهرستان عنوان کرد.
وی همدلی و ایجاد صمیمیت و برنامه ریزی مناسب برای پیگیری امور را از وظایف کاری همه کارکنان در فرمانداری برشمرد و هدف از برگزاری این جلسه را بیان فعالیتها،مسایل و مشکلات،انتظارات و موضوعات حوزه کاری و اداری عنوان کرد تا ضمن آگاهی از آنها بتوان بابرنامه ریزی،همکاری و هماهنگی های بین بخشی در راستای بهبود امور گام های اساسی برداشته شود.
این مقام مسئول با تاکید بر برنامه محوری ادارات از کارکنان فرمانداری خواست ضمن هماهنگی وتعامل بادستگاههای اجرایی و سایر نهاد ها و ادارات شهرستان تشکیل گروههای تلفیقی بازرسی را در دستور کار خود قرار دهند.
مقام عالی شهرستان با اشاره به برگزاری انتخابات آتی مجلس و شوراها، برگزاری انتخابات را وظیفه مهمی در فرمانداری دانست و بر اصل بی طرفی تاکید کرد.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در مقوله اشتغال رتبه نخست را کسب کرده است.
محمد رضا میرنیا با اشاره به تعدد وظایف این معاونت در فرمانداری افزود: بازرسی و نظارت بر ادارات از وظایف کارشناسان این معاونت است که باید به طور مستمر انجام شود


گنبدکاووس رتبه اول تولید اشتغال پایدار استان گلستان در سال ۱۴۰۱ را بدست آورد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 116
  • کد خبر : 100615