عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرمانداری ویژه باید مجموعه ای قوی و نیرومند به لحاظ مدیریتی و کارشناسی باشد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

فرمانداری ویژه باید مجموعه ای قوی و نیرومند به لحاظ مدیریتی و کارشناسی باشد

فرمانداری ویژه باید مجموعه ای قوی و نیرومند به لحاظ مدیریتی و کارشناسی باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست صمیمی با کارکنان فرمانداری اظهار داشت: امروز سیاست و راهبرد دولت کار جهادی است.
مهدی دهرویه تاکید بر اهتمام کارکنان فرمانداری در جهاد تبیین افزود: لازم است هدف، برنامه کاری مشخص، همکاری و تعامل، ایجاد نوآوری و خلاقیت و صداقت در کار و صمیمیت با همکاران، رعایت سلسله مراتب اداری در اولویت کاری همکاران قرار گیرد.
وی با بیان اینکه جایگاه فرمانداری در سطح شهرستان جایگاه والا و ارزشمندی است گفت: کارکنان فرمانداری به عنوان نماینده فرماندار باید با اقتدار توأم با توانمندی و تعامل و همکاری سازنده و هم افزایی با دستگاههای اجرایی درحفظ و ارتقاء این جایگاه تلاش کنند و در این زمینه باید فرمانداری الگویی برای دیگر دستگاههای اجرایی شهرستان باشد.
وی همچنین از ابلاغ وظایف کاری کارکنان فرمانداری خبر داد و افزود: لازم است کارکنان فراتر از وظایف خود و فارغ از گرایشات حزبی در انجام امور محوله فعالیت کنند.
وی با اشاره به شیوه انتصابات مدیران در شهرستان گفت: تایید نهایی مدیران با نظر فرماندار است و معاونت های فرمانداری ویژه نیز از توانمندی خوبی به لحاظ تجارب کاری برخوردارند و رضایت معاونت ها از کارکنان شرط کارایی مجموعه است و در امتیاز ارزیابی کارکنان فرمانداری کارکرد واقعی کارکنان مد نظراست.  
رضا اصالتی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به لزوم کار جهادی از سوی کارکنان افزود: مسائل کارکنان باید ابتدا در درون مجموعه حل شود و هدف از برگزاری این نشستها حل مسائل مجموعه کارکنان و ارتقاء عملکرد فرمانداری است.
معاون امور برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز گفت: کارکنان با برنامه ریزی ، پایبند بودن به قانون، رعایت نظم و انضباط اداری، همکاری و تعامل با ادارات شهرستان از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند محمد رضا میرنیا خواستار نظم بیشتر در ساعت ورود و خروج شد و تصریح کرد: کارمندان باید در جهت پیشبرد امورات شهرستان وتکریم ارباب رجوع وارائه خدمات مطلوب به مردم اهتمام جدی داشته باشند وی با بیان اینکه پذیرای نقد سازنده همکاران هستیم تصریح کرد: در موضوع اعتبارات تملک داراییها هم اعتبار برای تجهیز امکانات فرمانداری و بخشداریها در نظر گرفته شده است .
حمید گوکلانی معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: باید با اخلاق، روی خوش و توجه به حفظ حقوق و کرامت انسانی با همکاران برخورد کنیم که تحقق این موضوع مهم نیازمند به تعامل و همکاری دوستانه همه کارکنان است و تمایل داریم از تجارب ارزشمند کارکنان که در مقاطعی در پستهای بالاتر خدمت می کردند استفاده کنیم.
بخشداران مرکزی و داشلی برون نیز به بیان کمبود امکانات در بخشها پراختندو خواستار تخصیص امکانات خودرویی به بخشداریها شدند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 405
  • کد خبر : 93220