عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان با محوریت تکریم مقام معلم برگزار شد


شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان با محوریت تکریم مقام معلم برگزار شد

 

شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان با محوریت تکریم مقام معلم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان محل مانی فرماندار رامیان در این جلسه ضمن گرامیداشت قدر و منزلت معلمان گفت: قداست شغل معلمی و جایگاه والای این عزیزان بر کسی پوشیده نیست و رشد و توسعه هر جامعه ای به نقش برجسته معلمان آن جامعه در تربیت نسل آینده بستگی دارد و از این رو تکریم معلمان در فرصت هفته معلم به عنوان وظیفه ای همگانی است چرا که همه ما وامدار زحمات این قشر زحمتکش و عزیز هستیم.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در ادامه به همکاری شهرداری‌ها و بخشداریهای تابعه و کلیه دستگاههای اجرایی در مراسمات گرامیداشت هفته معلم با مدیریت آموزش و پرورش تاکید نمود.

فرماندار رامیان سپس در خصوص رعایت فریضه عفاف و حجاب در جامعه با اشاره به اهمیت نقش آموزش و پرورش در انتقال ارزشها و آموزه های دینی به نسل جوان خاطر نشان کرد: بعد از خانواده مدرسه به عنوان دومین رکن تاثیرگذار در تربیت فرزندان این مرز و بوم نقشی کلیدی در انتقال باورهای دینی به دانش آموزان دارد و باید در این زمینه با جدیت بیشتری وارد عمل شود.

وی همچنین در خصوص برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی دانش آموزان در محیطی همراه با آرامش به همکاری نیروی انتظامی و ادارات برق و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با مدیریت آموزش پرورش تاکید نمود.

شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان با محوریت تکریم مقام معلم برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 322
  • کد خبر : 100830