عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای سند قرآنی نیاز به برنامه دقیق دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه

اجرای سند قرآنی نیاز به برنامه دقیق دارد

اجرای سند قرآنی نیاز به برنامه دقیق دارد

مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست هیئت اندیشه ورز سند قرآنی گنبدکاووس گفت: هیئت اندیشه ورز برای نوشتن برنامه دقیق و اجرای سند قرآنی می باشد و از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست هیئت اندیشه ورز قرآنی شهرستان گنبدکاووس استفاده از ظرفیت و معنویت قرآنی جهت مقابله با آسیب های اجتماعی جامعه را اثربخش دانست و افزود: در این مسیر نباید عجله کرد و باید با استفاده از روش های مختلف و در بستر های مختلف ظرفیت ها را بشناسیم و اموری را شروع کنیم که بتوانیم با برنامه در آن توفیق داشته باشیم.
مهدی دهرویه با اشاره به ایجاد هم افزایی برای استفاده از تمامی ظرفیت ها در حوزه های مختلف افزود: محور فرد یا جریان نباید باشد بلکه کار باشد و همه در خدمت اون برنامه باشیم و با استفاده از ظرفیت ها ابتدا خواص را در نظر بگیریم که کار برای آنها قابل ملموس و اندازه گیری باشد و سپس در جهت اشاعه آن حرکت کنیم.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین بازار جهت کمک به ترویج قرآن افزود: انقلاب با همراهی همین خیرین بازار بوده است و مطمئن باشید هیچ دستی برای کمک به قرآن کوتاه نمی شود و برای کمک کردن به قرآن محکم و استوار خواهد بود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس توانمندسازی معلمین قرآنی در چارچوب کارگاه با حضور اساتید شهرستان را موثر دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد امام زاده یحیی بن زید(ع) را محور برنامه های قرآنی قرار دهیم و از ظرفیت این مکان متبرک نیز بیشتر استفاده خواهیم کرد.
وی تاکید کرد،سند قرآنی نوشته شده است و اکنون برنامه های اجرایی آن را ما باید بنویسیم و اجرا کنیم و جلسه هیئت اندیشه ورز که ترکیبی از علما و اهل فن است برای نوشتن این برنامه می باشد و در این برنامه که ترسیم می شود جامعه هدف مشخص باشد،عنوان داشته باشد و به تمام جزئیات آن توجه شود.
دهرویه همچنین تاکید کرد اینگونه نباشد که جوانان ما احساس کنند که قرار است کاری را تحمیل کنیم بلکه باید تاثیر در مسیر قرآن حرکت کردن را خانواده ها و مردم احساس کنند.
وی شروع جلسات با تلاوت،ترجمه و تفسیر قرآن را مفید دانست و بیان کرد، در جلسات شورای اداری شهرستان یک ربع ابتدایی را به تلاوت،ترجمه و تفسیر قرآن خواهیم پرداخت.

اجرای سند قرآنی نیاز به برنامه دقیق دارد

اجرای سند قرآنی نیاز به برنامه دقیق دارد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 161
  • کد خبر : 101242