عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنان ایرانی در تمام عرصه افتخارآفرین هستند


زنان ایرانی در تمام عرصه افتخارآفرین هستند

زنان ایرانی در تمام عرصه افتخارآفرین هستند

فرماندار شهرستان گرگان گفت: عزت وافتخار آفرینی زنان و مادران  ایرانی در طول تاریخ مبین قدرت و صلابت آنان می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، شامگاه چهارشنبه 20 اردیبهشت ، عیسی پایین محلی فرماندار شهرستان گرگان به همراه مهدی جرجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و آزاده رجبی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده با حضور در منزل بانوان برجسته شهر گرگان از آنان جهت حضور در رویداد جایزه جوانی جمعیت استان که در روز شنبه 23 اردیبهشت برگزار خواهد دعوت به عمل آوردند .

پایین محلی با بیان اینکه توانمندی های زنان ایرانی بر هیچ کس پوشیده نیست افزود:کشور ایران در دنیای امروز یکی از قدرتمندترین کشورها در زمینه های مختلف است و تمامی این پیشرفت ها و افتخارآفرینی ها به لطف حضور تعداد زیادی از بانوان موثر در جامعه و همچنین تربیت فرزندان قوی ، مفید و خودساخته توسط آنان می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: زنان موفق ما با وجود اینکه بخش زیادی از وقت و زمان خود را در محیط کار و اجتماع می گذرانند از مسئولیت مادرانه و خانه داری خود شانه خالی نکرده و به همه امورات منزل رسیدگی کرده و از تربیت صحیح فرزندان خود غافل نشده اند  .

وی در پایان خاطر نشان کرد: زنان در ایجاد جوانی جمعیت نقش بسزایی دارند و پذیرش فرزندآوری در نسل جدید ماحصل تربیت فرزندانی مسئولیت پذیر توسط مادران و بانوان است .

در ادامه این دیدارها آزاده رجبی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده بیان کرد: در روز شنبه رویداد جایزه جوانی جمعیت استان گلستان در گرگان برگزار خواهد شد و از شما بانوان دعوت می شود در این مراسم شرکت نمایید.

 

زنان ایرانی در تمام عرصه افتخارآفرین هستند

 

زنان ایرانی در تمام عرصه افتخارآفرین هستند

 

زنان ایرانی در تمام عرصه افتخارآفرین هستند

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 334
  • کد خبر : 101522