عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح نمایشگاه " زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار" با حضور معاون رئیس جمهور در گرگان

از سوی کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان برگزار شد؛

افتتاح نمایشگاه " زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار" با حضور معاون رئیس جمهور در گرگان

 

افتتاح نمایشگاه " زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار" با حضور معاون رئیس جمهور در گرگان

آیین افتتاحیه نمایشگاه" زنان ، تولیدات خانگی و توسعه پایدار" با حضور سرکار خانم دکتر ابتکار ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مسئولین ومدیران دستگاههای اجرایی و روسای سازمانها صبح روز چهاردهم بهمن در محل الن تختی گرگان برگزار شد .

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس کمیته بانوان دهه فجر استان ضمن تبریک گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر گفت: در سالی که مزین است به" اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال " نقش بانوان را برای دستیابی به توسعه نمی توان نادیده انگاشت .

کلثوم غفاری توران هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از بانوان کارآفرین ،معرفی مشاغل خانگیبه جامعه و فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر بانوان در فرایند توسعه ی کشور یاد کرد و گفت:مشاغل خانگی در همه دنیا بخش عمده ای از درآمدهای خانوارها را تامین می کنند ولی متاسفانه در کشور ما به دلیل عدم آگاهی خانواده ها ،میزان زیادی از نیروی کار و فضای موجود در منازل بویژه در روستاها هدر می رود.

شایان ذکر است نمایشگاه " زنان ، تولیدات خانگی و توسعه پایدار"مزین شده با بنرهایی با عناوین ؛ «خرید کالای ایرانی رونق کسب و کار ایرانی، خرید کالای ایرانی افزایش تولید و پیشرفت، خرید کالای ایرانی اشتغال فرزندان ایرانی، با خرید کالای ایرانی، دفاع همچنان باقی است کالای ایرانی می خرم»

 گفتنی است : نمایشگاه توانمندیهای بانوان " زنان ، تولیدات خانگی و توسعه پایدار" به مدت 5 روز از 14 الی 18 بهمن ماه در سالن تختی شهرستان گرگان جهت بازدید علاقه مندان بر پاست .

 شایان ذکر است : مدت ساعت فعالیت نمایشگاه " زنان ، تولیدات خانگی و توسعه پایدار"صبح ها از ساعت 9 الی 13 و عصر ها از ساعت 16الی 20 می باشد .

 

 

افتتاح نمایشگاه " زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار" با حضور معاون رئیس جمهور در گرگان



ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 629
  • کد خبر : 41949