عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار ترکمن با مدیر کل راه آهن شمال شرق


دیدار فرماندار ترکمن با مدیر کل راه آهن شمال شرق

دیدار فرماندار ترکمن با مدیر کل راه آهن شمال شرق

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ترکمن، قربانی مدیرکل راه آهن شمال شرق کشور با نازقلچی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

در پی اجرا عملیات دوبانده شدن خط آهن مسیر بندرگز - قره تپه احتمالا مشکلاتی برای بعضی از اماکن حاشیه خط دوم در محدوده شهرستان ترکمن ایجاد خواهد شد که این موضوع نگرانیهایی را برای مردم ایجاد کرده است، در همین راستا این دیدار، در واقع بمنظور بررسی و پیگیری رفع مشکل فوق صورت گرفت.

فرماندار ترکمن در این دیدار گفت: تلاش همه مسئولین در راستای رفاه و آسایش و کمک به مردم و توسعه شهر می باشد. اجرای خط دوم راه آهن یک پروژه ملی خوب و ارزشمند می باشد که می تواند در توسعه شهرستان موثر باشد اما با توجه به نزدیک شدن ریل به خانه های مسکونی و با وجود ارتعاشاتی که ایجاد می کند نگرانیهایی را برای جمعی از اهالی مسیر ایجاد کرده است که با توجه به اهمیت موضوع لازم است که راهکار و تدبیری در این زمینه اندیشیده شود تا نگرانی مردم برطرف شود.

قربانی مدیر کل راه آهن شمال در این باره گفت: هرگونه ساخت و ساز در محدوده شهر و یا روستا باید براساس مقررات و ضوابط قانونی و با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح انجام شود یعنی کسانی که اقدام به احداث بنا کرده اند می باید پس از گرفتن پروانه و با رعایت حریم ساخت و ساز کنند.

وی افزود: با این وجود موضوع را از طریق هیئت مدیره در تهران پیگیری خواهم کرد و تلاش می کنیم که انشالله مشکل برطرف شود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .