عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان


تشکیل جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

 

تشکیل جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

 

فرماندار رامیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان امنیت و مبارزه با مواد مخدر گفت : كار مقابله و مبارزه با قاچاق بخصوص قاچاق مواد مخدر از ابتداي انقلاب تا كنون بصورت جدي در دستور كار جمهوري اسلامي ايران مي باشد و در اين راه عزيزان زيادي به درجه شهادت نائل شده اند .

وی در ادامه با اشاره به اينكه دشمن در تمام عرصه ها سعي به وارد كردن ضربه به كشور بوده گفت : امروز با ايجاد تنوع در انواع مواد مخدر بخصوص مواد مخدر صنعتي سعي به از كار انداختن نيروي نوجوان و جوان در كشور را دارد به همين دليل وظيفه ما نسبت به قبل بيشتر خواهد بود .

فرماندار رامیان سپس انجام اقدامات پيشگيرانه را بسيار مهم در مقابله با اين اقدام دشمن دانسته و از دستگاه ها خواست تا تمركز را بر روي فعاليت هاي آموزشي و پيشگيرانه در آگاه سازي عمومي بخصوص قشر جوان و نوجوان بگذارند .

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هفته مبارزه با مواد مخدر را فرصتي مغتنم براي آگاهي بخشي جامعه از عوارض خطرناك سوء مصرف مواد مخدر بر زندگي فردي و اجتماعي افراد دانست و گفت : امروز بيشتر آسيب هاي اجتماعي نشأت گرفته از اعتياد به مواد مخدر مي باشد . پس تلاش همه دستگاه ها بايد به ارائه برنامه هاي متناسب با اين ايام باشد .

در این جلسه در خصوص برنامه های اجرایی هفته مبارزه با مواد مخدر شهرستان تصمیم گیری شد.

تشکیل جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 270
  • کد خبر : 102374